Najczęściej zadawane pytania
Co znaczy, że towar jest New Retail, Open Box / Refurbished etc.?
W celu zapewnienia Państwu najbardziej konkurencyjnych cen oferujemy zróżnicowane klasy towarów. Kupując u nas produkt możecie być Państwo pewni swojego zakupu - 100% satysfakcji z zakupu lub zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni.
- New Retail - jest to nowy produkt w oryginalnym opakowaniu, dokładnie taki jak otrzymaliby Państwo w sklepie.
- Open Box / Refurbished - Jest to oryginalny produkt, który został zwrócony do sklepu w krótkim czasie po dokonaniu zakupu (najczęściej nie dłuższym niż 14 dni) z powodów innych niżusterki techniczne -np. nie był kompatybilny ze sprzętem, był niechcianym prezentem lub jest to towar powystawowy
Część towarów jest też zwracana do producenta od dystrybutorów, np. z powodu uszkodzonego pudełka.Wszystkie towary klasy Open Box / Refurbished zostały przetestowane przez techników oraz zakwalifikowane jako w pełni sprawne.
Towar jest w dobrym stanie i w pełni sprawny technicznie ale nie posiada oryginalnego opakowania i może posiadać ślady użytkowania. Dzięki temu można nabyć oryginalny produkt po jeszcze korzystniejszej cenie.
Chciałbym odebrać towar osobiście, czy istnieje taka możliwość?
Towary można odbierać osobiście w naszej siedzibie na ulicy Kulczyńskiego 2, w Warszawie.
Odbiór osobisty jest możliwy Pon-Pt w godz 9-17.
Czy otrzymam fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy zakupiony w sklepie towar możemy wystawić FV 23%. W tym celu należy podać odpowiednie
dane w formularzu zamówienia.
Czy ilości dostępnych towarów są aktualne?
Ilości i dostępność towarów są aktualizowane w czasie ciągłym. W przypadku błędu w systemie,
niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.
Zakupiłem towar na Allegro i zostałem przekierowany na wasz sklep. Co dalej?
Zamówienia z Allegro są realizowane przez nasz system sklepowy. Otrzymali Państwo maila z prośbą o potwierdzenie oraz z linkiem do strony łączącej aukcję ze sklepem. Do swojego zamówienia mają Państwo również dostęp poprzez numer zamówienia, który Państwo otrzymali w mailu.
Zostało Państwu założone konto w naszym sklepie o nazwie NICK_ALLEGRO-X gdzie X jest numerkiem (1, 2, 3, etc.). Jeżeli Państwa nick był pierwszy to numerek wynosi 1, jeżeli już ktoś maił taki login, numerek większa się o 1.
Poprzez sklep mogą Państwo realizować wszystkie zmiany na jakie mają Państwo ochotę - adres dostawy,
billingu, dane do FV, sposób płatności czy dostawy. Zachęcamy do upewnienia się, czy wszystkie wprowadzone
przez Państwa zmiany są poprawne.
Zakupiłem towar poprzez sklep - jakie zmiany mogę wprowadzić do zamówienia?
Zamówienia złożone poprzez sklep są realizowane w identyczny sposób jak zamówienia złożone
z Allegro (patrz wyżej).
Czy dostanę od Państwa informację co dzieje się z moją przesyłką?
Informujemy klientów na bieżąco co się dzieje z ich zamówieniem. System wysyła każdorazowo maila przy
zaksięgowaniu wpłaty oraz zmianie statusu zamówienia. Te zmiany są także widoczne w szczegółach zamówienia.
Oznacza to, że kiedy zmienia się status przesyłki, zostaniecie powiadomienie Państwo o tym mailem oraz
zmieni się status na stronie zamówienia.
Jak zgłosić reklamację lub zwrot?
W celu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu, proszę zalogować/ zarejestrować się na konto użytkownika w sklepie i wybrać opcję \'Dział reklamacji (RMA)\'. Po zgłoszeniu reklamacji proszę wydrukować formularz RMA i dołączyć go do przesyłki. Przesyłki bez formularzy RMA oraz dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.
Jeżeli nie pamietają Państwo swojego loginu/hasła lub mają Państwo problemy ze zgłoszeniem reklamacji, prosimy o kontakt. Wyślemy niezbędne dane lub udzielimy potrzebnej informacji.
Zwroty muszą być zgłoszone do 14 dni od daty otrzymania przesyłki a reklamacje do dnia wygaśnięcia reklamacji.
Przesyłki proszę kierować na adres:
Sklep VEDION
ul.Kulczyńskiego 2
02-777 Warszawa
RMA: "nr reklamacji"
Wszystkie przesyłki RMA muszą być oznaczone numerem reklamacji (RMA) na przesyłce oraz zawierać druk RMA w środku.
W przypadku zwrotu sprzęt musi do nas dotrzeć w takim stanie w jakim go Państwo otrzymali. Oznacza to, że w przypadku towarów nowych opakowanie musi być zamknięte. Otwarte opakowania nie kwalifikują się do zwrotu.
W przypadku reklamacji, reklamowany produkt musi zawierać wszystkie dostarczone komponenty, tj. opakowanie, instrukcję etc.
Zwroty/reklamacje muszą zawierać dowód zakupu. Bez dowodu sprzedaży reklamacje/zwroty nie będą uwzględniane.
W przypadku zwrotu, klient ponosi koszty przesyłek. W przypadku reklamacji, koszty przesyłek ponosi Sklep.
Koszty transportu towaru od klienta do Sklepu, Sklep pokrywa tylko jako równowartość przesyłki listowej (o ile jest to możliwe) lub paczki poleconej priorytet.
Klient może na własną rękę odesłać do Sklepu przesyłkę przy pomocy firmy kurierskiej ale w tym przypadku sam pokrywa dodatkowy koszt.
Na rozpatrzenie zwrotu/reklamacji Sklep ma 21 dni. Staramy się to jednak robić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.